dålig update ? :o

tjena kärleksbarn.
igår hann jag inte blogga så mke för jag hade myyyycket att göra.
tur att man har minna ;)
haha, men jag orkar inte berätta om igår för det har minna gjort, och hon har laddat upp alla bilder också .
idag va det skuuuuula .
hände väl ingenting speciellt då. haha förutom att vi fick sluta 12 ist för 20 över 1 :D
gööööött.
men iaf. idag har jag mycket på kalendern ;)
haha, först nu är det sång . sen kvartet och sen varnlig flöjt ..
efter det blir det till att träffa minna & ronja ! :D
tyvärr bara en liten stund :(
sen ska jag träna för jag ska tävla på fredag :)
ska bli jättekul faktiskt.
har försökt få tag på minna, men det gick inte så bra haha.
igår äntligen beställde jag kläderna och så har jag skorna också till , så det blir gulligt till sommaren.
men jag vill verkligen gå ut och shoppa.
någon som vill följa med ? :)
haha.
känns som om jag inte har gjort det med någon kompis på typ 100 år :o
påtal om dålig update..
elli tycker inte att vi uppdaterar någonting ?
konstigt .
för vi uppdaterar mer än någonsin nu HAHAH.
menmen.
jag har faktiskt ingenting mer att säga .
jo.. btw. headern ser helt fucked up ut nu .
HAHA, vet inte vad som har hänt faktiskt ?
men får be någon att fixa det.

kram / patricia ♥



saknar sommaren ! :( ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!