everything I do, I do it for you.

nu har ja precis kollat på melodifestivalen och ja ..
det va väl sådär.
haha.
men jaojao, det blir bara sämre för varje år tycker jag .
hih.
men a.
brolle och sanna gick vidare vilket dom flesta trodde antar jag.
man blev verkligen glad av låten omg (han skriver ut det helt, men jag pallar inte xd)
hans upträdande var verkligen sött ;)
idag va jag med alba och vi gjorde faktiskt inte så mycket..
när vi gick till handbollen såklart så hittade alba en 20:a :(
tursam som hon är :o
hon hittade 25 spänn på 7eleven för typ 4 dagarsen också .
gosh,
så vi gick och köpte godis.
sen när jag kom hem kände jag att jag hade världens typ kramp i benet och skitont i knät, asså det går inte att förklara ..
men duktig som jag är så har jag fått igång min mobil, men INGEN smsar!
för det går inte att kolla på smsen och jag kan inte svara heller.
men man kan gärna ringa mig hur mke ni vill haha,
men ska leta fram kvittot på försäkringen och lämna in den på lagning så jag kan smsaaaaaa :)
hihi.
jag saknar minna förresten :(
men ska nana nu, är supertrött faktiskt och behöver sömn.

puss på er kärleksbarn .
/ patricia

Kommentarer
elin

kan du göra så som vissa gör, typ sätta poeng på hur du tykte bidragen va igor ?

2011-02-13 14:19:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!