härmar minna, men har ingenting annat att skriva och har tråååååkiiiigt.

gör en likdan som minna nu, för jag har verkligen ingenting att göra innan träningen, för jag hinner ändå inte dra till valhalla :/ ♥
jag har börjat på typ 1000 sånahär, men har aldrig orkar göra klart dom .. så tänkte göra den , så ni får veta lite om mig och samtidigt har jag liksom redan gjort den ;)

Dag 01 - om dig själv
jag heter då patricia och jag är 12 och fyller 13 i maj.
bor är i göteborg och trivs jättebra.
älskar mina kompisar och min familj 7kt mycket.
jag älskar att sporta, det är en del av den jag är.
spelar nästan ingen roll vilken sport det är, men helst tennis, handboll eller fäktning då da ;)
sen sjunger jag typ hela tiden , och jag älskar det.
gillar att typ stå på ''scen'' och sjunga inför folk, det ger mig en adrenalinkick!
vad mer ska jag skriva ?
haha. har faktiskt ingenting att skrivia.

Dag 02 – din första kärlek
okej, jag suger på att förklara min första kärlek.
har gjort det förut, men det funkade inte så bra direkt.
jag vet inte vad jag ska skriva..
jag hade min första ''kille'' när jag var 8 .
sen har jag varit ihop i 3an, 4an 5an och 6an..
orkar inte förklara mer.
haha.
ni får tolka det hur ni vill.


Dag 03 – dina föräldrar
mina föräldrar heter mikael och christina och dom är helt underbara faktiskt.
jag har redan skrivit om dom för inte alls längesen så jag orkar inte skriva så mycket under denna ''rubriken''  haha.
men jag älskar dom och jag har det suuuperbra hemma :)

Dag 04 – vad du åt idag
jadu..
macka o'boy
sen granatäpple.
jag ba

jag: mamma, vad kom först ? gratatbomben eller granatäpplet?
mamma: vad tror du?
jag: öhm .. granatäpplet kanske ?
mamma: a, det finns gamla målningar med sånt från jättelångt tillbaka .
jag: så bomben döptes efter äpplet ?

HAHA.
duktig man kan vara.


Dag 05 – vad är kärlek?
kärlek är både upp och ner.
som minna beskrev det.
svart och vitt.
ena stunden helt underbar, andra stunden ett rent helvete.
men att bli älskad av den man älskar är det underbaraste som finns.
jaojao.
just nu känns det som en blandning för mig.



Dag 06 – din dag
öhm, jag gick upp. satte mig vid datan, och sen åt frukost.
och nu sitter jag framför datan igen ^^

Dag 07 – något som gör dig ledsen
när någon jag älskar är ledsen och när folk sviker.
även sårar mig (och ngn annan) i allmänhet.

Dag 08 – ett ögonblick
det går inte att välja ett.

Dag 09 – din tro

jag vet inte riktigt vad jag ska skrivs här.

Dag 10 – vad du hade på dig idag
öhm. jag har fortfarande på mig pyamas.

Dag 11 – dina syskon
har inga syskon.
eller har 2 blodssyystrar, och sen säger man väl att man är syskon mer flera.
på denna inloggningar har jag bara bild på en av mina blodsystrar.

elli.

Dag 12 – vad du har i din väska
min väska är ganska liten så jag får inte plats med så mycket.
typ läxböcker, smink, spårvagnskort, mobil, nycklar, asså allting sånt.

Dag 13 – denna vecka
gör som minna, tar nästa vecka.

måndag: flöjt, flöjt , sång & fäktning
tisdag: orkester -.- och kanske något mer.
onsdag: studiedag , handboll & fäktning
torsdag: minna, mathilda
fredag: elli och amanda
lördag: träning elli och amanda ?
söndag: match ?

Dag 14 – vad du wore dag
?

Dag 15 – dina drömmar
pallar inte skriva

Dag 16 – något som får dig att må bättre
alla kompisar, och min familj.

Dag 17 – ett favorit minne
det går inte att välja .
ett av mina f.m är såklart ute hos minnas mormor och morfar i somras, men det har hon redan tagit.
alla minnen är hela amazing .
så jag kan inte välja något.

Dag 18 – favorit låt
gillar många låtar.
typ nån med bon jovi och sen typ alla dom lite ''nyare''.

Dag 19 – du beklagar
?

Dag 20 – denna månad

kolla på veckan.

Dag 21 – en annat ögonblick

tralala ?

Dag 25 - någon du älskar
alla vänner.
räknar upp några.
ebba, elli, minna, sara, amanda, alba, mathilda, nora och alla andra.



Dag 26 – något du älskar
godis :D haha, nejmen,
att skratta så mycket så jag måste lägga mig på marken och får ont i mage och börjar gråta.


Dag 27 - någon du älskar
dag 25

Dag 28 – något som skrämmer dig
tror jag tycker som minna där också ..
men sen är jag lite lättskrämd för typ mördare och sån skit.
men jag hatar clowner och dockor i skräckfilmer.
FYTUSAN!


bilderna var inte så bra .

Dag 29 – din favoritplats
koster eller hos mormor

funkar inte att ladda upp bilder från den filer.

Dag 30 – något som du missar

?

Dag 31 – din mening med livet
lev livet och missa inte någotning.

Dag 32 - något som har påverkat dig

venne ?

Dag 33- du för länge sedan

.

Dag 34 - någon du saknar
sara kalus <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!