i can't say i'm sorry

har precis vaknat nu, eller dom första går upp vid 8 och dom är inte direkt tysta, så ah, men nu mobilbloggar jag för att uppdateringen ska va okey. men iaf! i förregår kväll så hade vi dt skitkul, va ute nästan hela tiden och hoppade från huset ner i snön. asnice :). sen hade jag och vega typ krig med gustav och hannes för vi kasta massa snö på dom, vi sprang upp till pisten (skidbacken) och upp i skogen på andra sidan, och så kom pistmaskinen och nästan körde på oss, haha omg va kul dt va, men sen så gick jag och vega hem till våran stuga och spelade lite kort men det hade blivit rätt sent så hon gick hem och jag gick och la mig. igår åkte vi skidor hela dagen, inte så mycket mer att säga om dt. sen på kvällen spela vi kort i flera timmar, riktigt mysigt faktiskt ändå tills alfred började vara så jäkla jobbig. så jag och gustav orkade inte med honom så vi gick hem till min stuga. men nu måste jag gå ner och äta. puss/minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!