I is the best, in church is the präst. Hello Hello I must go. Take the night baby I is the raijt.

älska bert, vad mer behöver jag säga ?
haha, kolla rubriken, det är han som har gjort den superduperbra låten *host*
sitter och chattar med supergulliga elsa!
hon är helt fantastisk!

http://oneblogbyelsa.blogg.se
tycker alla ska checka (; <3

haha.
men ao.
vad ska jag säga ?
jag stör mig grovt på våran stil, det är därför jag använder denna,
jag stör mig också på att vi inte har en header!
någon får ta och sätta in en åt oss snart!

veckan som kommer lär se ut såhär.

måndag: kompis (?) och sen alternativ träning klockan 7
tisdag: åka ut till min farfars bror med pappa och ge honom några grejer och helt enkelt bara hälsa på :)
onsdag: samma som måndag
torsdag: -
fredag: -
lördag: kolla på när A-laget spelar men sen ingenting mer bestämt efter ?
söndag: -

någon dag ska jag nog till mormor och en dag måste jag fixa i ordning mig, men det kan man ju planera in på samma dag som någonting annat ;)
haha.
men det är så nästa vecka ser ut änsålänge..

vi hörs .

puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!