längesen ja bloggade

men skitsamma.
jag har ändå liksom inget att skriva ?
men imorgon drar jag på skidresa med klassen .
göttmos eller vad?
spanskaläraren kom inte idag av ''privata'' skäl typ och gympaläraren va sjuk så vi fick sluta 20 i ett ist för 20 över 2 som är vårat senaste :')
riktigt skönt.
varit en lång dag idag ..
men ah.
så då kommer jag heller inte kunna blogga .
hihi.
skitsamma.
kommer väl komma bilder från resan sen :)
från torsdag till söndag .
yey.
hääääärligt.
men pallar inte blogga mer somsagt, för har ingenting på hjärat som intresserar er .
faktiskt ingenting att skriva har jag.
så återkommer när jag har någonting.

puss sålänge :)

/patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!