min hårfärg genom tiderna

jag har kommit på¨att jag älskar att ändra saker på mitt utseende, alltså förändringar. typ olika hårfärger pch sånt, därför ska jag göra ett inlägg och visa dom hårfärgerna jag har haft.
fram till vintern 2009 var jag blond. riktigt blond var jag när jag var kanske 4-7 år, sen ändrades min hårfärg lite av sig själv så mitt hår blev nästan guldigt. såhär såg den ut i oktober 2009. ↓
i kanske december eller något ville jag vara brunett så jag tonade mitt hår mörkbrunt och blev jättenöjd. såhär såg det ut då. ↓
fråga mig inte vad jag gör på bilden haha ..
men iaf så var det ju bara toning så den gick ut till sommaren och det såg ut såhär. ↓
den hårfärgen på bilden skulle jag vilja ha nu om inte blondare. ångrar att jag färgade det brunt en till gång sen på hösten 2010, då blev det såhär. ↓
kommer ihåg att jag inte blev så nöjd med den färgen och att jag färgade det ännu mörkare. har ingen bild på det men det blev nästan svart ..
min nuvarande hårfärg ser ut såhär ↓
bilden tagen alldeles nyss, men som ni ser så har det blekts rätt mycket på det håret längst ut om ni fattar vad jag menar, överhåret kanske man säger men skitsamma. medans underhåret fortfarande är mörkt.
vill vara blond! :(
men mamma tycker jag har färgat för mycket så får vänta lite.
puss/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!