ni är helt amazing

asså ååh! hade skrivit ett jättelångt mobilinlägg och så råkar jag trycka på fel knapp så allt försvinner och det finns inte i utkast. men aja idag har jag åkt skidor som vanligt med vega, alice och vera och efter det så åkte jag och vega och fikade och hade skitkul och hon är så söt , hon ba " minna, du är helt perfekt " asså aw, ville bara säga det för tyckte det var jättegulligt men det är verkligen inte sant. men iaf så åkte vi hem sen och jag, gustav, arvid och vega skulle spela kort men det blev inte riktigt så för vi fick inte vara nånstans förutom i arvid och hannes rum som är pyttelitet för vi skratta så mycket, haha men vi fick sitta i sängen för vi fick inte plats på golvet och det gick inte så bra för alla kort bara flög iväg .. och jag och gustav fick skrattanfall och låg och gapskratta i typ en timma åt inget, sen ramlar gustav ner mellan sängarna och fastnar och sen när han ska blanda korten så flyger dom iväg i hela rummet så vi börjar skratta ännu mer och arvid och vega typ fattade inget, så jag och gustav låg på golvet och letade rätt på dom fast det fattades massa fortfarande HAHA så jäkla go är han, och låg fick choklad av han också :') sen kom hannes också och så börja vi prata om bambatanter!? cepee. men nu sitter jag bara här och babblar och ni tycker säkert inte det är kul att läsa så pusshej/minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!