regn ♥

hej bloggen.
kom hem från skolan nyss och den va rätt chill.
när jag gicm hemifrån va mitt hår jättefint, men eftersom det regnar ute så ser det ut som en katastrof när jag kommer till skolan, men dte är bra att det regnar också för då försvinner snön, är riktigt jäkla trött på den nu.
vill ha sommar!
men iaf så började dagen med att jag försov mig och kom 10 minuter försent men who cares?
hade ändå tyska och jag skiter i det för de är sämst.
efter det hade vi matte och jag va helt flumm, typ sprang runt och dansa med mig själv och ramla av stolen 17268493 gånger, men a.
maten i bamba va riktigt äcklig så nu ska jag gå och göra en pan pizza och kolla på top model fast det börjar inte förrän om en halvtima men får väl hitta på nåt.
vid kvart över 4 drar jag till träningen, bloggar efter om jag hinner.
puss/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!