ronja & patricia

nu sitter jag här i min vackra pyjamas och äter en macka.
dagen har varit jättemysig, vid halv 4 kom ronja till mig.
åh herregud vad jag älskar den bruden asså!
vi drack iallafall obo'y i typ 1 timma eller nåt? haha
och jag fick en skrattattack och typ sprutade ut allt över hela datorn, nejmen nästan.
sen ringde patricia och sa att vi skulle möta henne på olivedal klockan kvart över 5 typ, så vi tog spv dit och mötte henne där.
sen luffade vi runt lite och jag va helt hög och skratta åt allting och låg ner mitt på asfalten och kollade på ett gruskorn och flabbade ihjäl mig typ?
och så mobbade jag småbarn som hade loppis HAHA.
put in your carebox.
men patricia var tvungen att gå kvart i 6 och då gick jag och ronja hem till pappa och bakade kladdkaka som blev jätteäcklig ..
det va typ en sås, så kladdig va den ;s
men vi åt upp hela ändå.
gottegrisar eller nåt?
men sen vid 8 så följde jag henne ner till olivedal för hon skulle hem, fast då var det 10 minuter till den jäkla spårvagnen kom så vi stog där nere och frös :(
men den kom till slut och då gick jag hem.
nu ska jga snart nana för jag är jättetrött.
tack för dagen, älskar er bästavänner!
bilderna laddar jag upp nån annan dag för usb sladden är hos mamma.

puss/minna ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!