sitting in a car

HAHA vafan var det där för rubrik då? men det stämmer ju för jag sitter i bilen nu och har suttit här i snart 8 timmar. kan berätta lite om min dag. igår kom vi fram klockan halv 10 och då var jag helt slut och orkade inte blogga, jag kunde inte heller, för min mobil var urladdad och både datorn och laddaren låg i bilen. men idag stack mamma iväg klockan halv 8 för hon skulle åka kristina loppet på skidor. jag, helge och alfred gick inte upp förrän 9 och då bar vi ut allt till bilen och stack iväg till smedjebacken för helge ville till ica, så jag vägvisade honom dit eftersom jag hittar i dalarna som i min egen ficka. handlade lite där och sen fortsatte vi till fagersta för alfred skulle köpa en halsduk, letade runt där i typ en halvtimma innan vi hittade en. men då hade klockan blivit halv 2 så vi skyndade oss till norberg och hämtade upp mamma. riktigt bra gjort att åka 3 mil på längdskidor om jag får säga det själv. vid 3 bar det av till härjedalen, och vi är inte framme än och klockan är kvart över 10 haha. men nu såg jag en skylt att det är 1 mil kvar så ah. ser faktiskt fram emot denna veckan, riktigt roligt ska det bli att träffa massa nya människor och så ska vi ju åka skidor också, inte längdskidor utan riktiga skidor. men nu har jag inget mer att skriva, ska försöka blogga imorgon. kramar, love u /minna

Kommentarer
Anonym

hur kommer det sig att ni skriver med olika stil ?

2011-02-13 14:20:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!