skräck med dakota

hejsan hoppsan sunshines!

idag va jag med albärtofjärto :)
haha, fast det va inte hon som fjärta .
amanda och alba fattar.

vi kollade på typ skräckfilm och så ett barn gick in i ett rum och jag ba '' ALBA , NU DÖR HON ''
alba ba '' ä, patricia, det är en stol,är du rädd? ''
jag ba '' nä ? xd ''
HAHAHAHAHHHA. shit.
jag fick atack HAHAHA.
men kul va det.
måste göras om, men ah.
känner att jag har bloggat rätt mke idag så jaojao.
kanske inte bloggar i helgen.
pallar kanske intääääääää.

vi hörs .

puuusss / patricia



rumpnisse bild, men bjuder

Kommentarer
hannes

vad hette filmen ni såg ?

2011-02-13 14:14:42
hannes

förresten .

fin bild,men veldigt sudig .

2011-02-13 14:15:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!