solsidan nästa :)

rubriken säger det mesta (:
haha.
jag svarar på kommentarerna så fort jag hinner.
men nu blir det att sätta mig och kolla på solsidan, gött jao.
mysigt.
idag har jag bara slöat typ.
legat och läst gamla böcker som jag har glömt ;)
mysigt värre.
imorgon blir det att göra mig lite i ordning, fixa naglarna, ansiktsmask, ah, ni fattar nog vad jag menar.
kanske inte hinner blogga imorgon, får se.
jag saknar minna.
asså shieeeeet.
hon är ju på samma skidresa som en kille i min klass utan att dom visste om det när dom ''bokade'' eller va det heter, men guuuuud va dom har hört att alla har sagt det 1000 gånger xd
hahahahaha.
så jag har smsat henne och lite sånt (;
dom spelar tydligen kort förutom hon som sitter och är osocial på loftet haha :)
hon är lite lustig min kompis asså ^^
haha,
men nu börjar solsidan.
vi hörs sen babes.

puss

Kommentarer
Emma

heeeeeeeeeeeeeeej

2011-02-13 20:56:44
URL: http://kasys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!