sportlov

hej bloggen, min uppdatering har vart lite upp&ner, men det är mycket med skolan nu, och jag har inte hunnit helt enkelt. men igår så var jag i skolan som va rätt chill, men när det va 2 lektioner kvar som va på sanna så orkade jag verkligen inte, kändes som jag skulle dö rent ut sagt, så jag gick hem och gjorde inget. när mamma kom hem så bara gick jag in till mitt rum och slocknade i min säng. och ja, idag vaknade jag med världens mensvärk och hade skitont i halsen, så jag stannade hemma från skolan idag. måste ändå vila upp mig lite så jag är fit for fight nästa vecka. ska ju iväg och åka skidor då, åker idag klockan 2. jag, helge, mamma och alfred. vi skulle typ ha en sån där jättebil, så om det fanns 3 saker där man sitter, asså i en vanlig bil är det ju 2, en där fram och en bak. men om det finns 3 stycken så ska jag ha ett helt för mig själv har jag bestämt. hoppas jag kan ha datan för annars dör jag, ska åka 80 mil och ja, när man sitter i en bil så finns det inte mycket att göra. får mobba alfred lite, jag är bäst på att dissa han, och han är sämst på att dissa mig haha. jaja vi får se om jag kan blogga. kanske slänger in ett inlägg då och då från mobilen annars. just det, jag har inte min mobil nu eftersom min lärare tog den igår för jag hade uppe den på skoltid -.- så mamma är iväg just nu och hämtar den. hon skulle ändå göra lite andra saker så då passar hon på att hämta den med. så om ni undrar varför jag inte har svarat på sms så är det därför. men nu ska jag kolla på någon film och bara ta det lungt.
take care/ minna ♥ 


Kommentarer
ylva

oj va vig du är!

2011-02-13 14:15:38
josefine

går du i gymnastik eller någt ?

ifall, hur länge har du gott ?

2011-02-13 14:16:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!