sur chey.

hej, jag är grymt sur och besviken.
okej, javet, jag är löjlig, bara för att vi förlorade en match mot ett av Sveriges bästa lag, men ändå.
och jag tänker INTE säga siffrorna!
men aja.
la iaf hälften av målen.
men blev verkligen INTE nöjd.
nu går jag runt och surar som värsta agrobarnet :)
underbart att få ur sig lite känslor.
hoppas att jag inte är sur imorgon ..
då bär det av till orsa :D
hoppas inte att *************, ***************, ************** & *************** håller på hela tiden som vanligt. och nej, tänker inte ta upp namnen.
men ni får ha det så underbart medan ja e borta :D
ni kan inte nå mig på mobilen, så ni vet.
puss/patricia

Kommentarer
=)

hur mycket förlorade ni med?

2011-02-09 16:45:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!