svar på (patetisk) kommentar



Anonym om tråkiga cambilder.:
asså din fula patetiska glasögonorm,
jag fattar inte.........tror du att du är någn slaks wnb kissie eller vad är det med dgi?
ditt försök lyckas iaf inte.
du har på dig övermkt smink och poesar som en kyckling!
sen klagar du på ditt liv och säger att du är ful, tjock ochsåvidare!
haha! bara för att folk ska säga att du inte är det eller ???
men det är du!
asså du är ingen lilla gumman!
glöm det.
skaffa dig ett liv :)
ett litet tips (:

hejdå

sv; ursäkta ?
nej, jag tror absolut inte att jag är någon kissie, och jag försöker inte vara det heller.
hahahahaha, mycket smink ?
skämtar du med mig eller ?
klagar jag ?
öhm.
när har jag gjort det ?
haha, nej, jag tycker inte att jag är tjock,
nej, jag tycker inte att jag är ful .
hahaha, tyckså din patetiska lilla skitunge (:
men jag bryr mig inte om dig, tyck du att jag är ful och tjock, haha, jag skulle inte våga kolla på dig :)
jo, jag är någonting, det är du som inte är någonting.
jag har ett liv, tillskillnad från dig som kommenterar anonym på bloggen.
vågar du inte stå för vem du är ?
eller vad ?
hahahaha, behöver inte dig eller dina patetiska tips.

hejdå :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!