dag 01 - presentera mig själv

dom flesta vet nog det mesta om mig eller ah.
jag heter patricia då haha, och jag bor i göteborg.
jag älskar mina vänner samtidigt som jag hatar oäkta vänner som jag har varit utsatt för.
min klass är lite både från och till, helt underbar i ena stunden och helt katastrofal i andra.
många skulle nog beskriva mig som en glad tjej med mycket temprament och kan växla mellan sur och glad på 2 sekunder. men jag är nästan alltid glad.
sen är jag världens sportnörd haha.
handboll och fäktning är dom sporterna jag går i just nu,
men jag slutade denna terminen i tennis, för det skulle bli för mycket.
men spelar jag flöjt och sjunger.
så jag har väldigt fullt upp.
jag är mig själv helt igenom och är världens godisgris haha.
hm, vad ska jag mer säga ?
jag suger på att blogga och sånt, men gör det ändå, fråga mig inte varför, haha.




Dag 01
– Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03
– Mina syskon
Dag 04 – Intressen
Dag 05 – Min senaste mardröm
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag

Kommentarer
elsa

du har typ gjort 3 stycken sånna patricia .

varför gör du inte bara klart en istället för att byta?:O

2011-02-13 14:21:35
kajsa

kan inte ni ha frågestund ?

2011-02-13 14:21:53
Anonym

var köper du dina kläder patricia?

de va jättefina

2011-02-13 14:22:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!