dag 01 - dag 34

tjenare! tänkte köra ännu en sånhär 'dag' grejs, fast kör alla på samma gång, dvs blir nog inlägget en aning långt, men jag glömmer alltid bort att jag sa göra annars. kram ♥

Dag 01 - om dig själv
- jag heter då minna som ni nog redan vet. är 12 och och fyller 13 i december. bor i majorna & linne i göteborg. kommer bo här i hela mitt liv, kommer alltså aldrig nånsin flytta härifrån. fuck sthlm och all shit, göteborg ska det va! men iaf så går jag på kungsladugårdsskolan i majorna. min klass är världens bästa och jag älskar dom något enormt. mina vänner är det jag lever för, utan dom klarar jag mig inte. nästan alla har väl en allra bästavän som man älskar lite mer än alla andra? och min allra bästabästavän är patricia. henne har jag kännt sen dagis och henne kan jag alltid lita på, det vet jag. har alltid kul med henne och ja. mina föräldrar är skilda så jag bor alltså på 2 olia ställen. det var väl lite om mig. ska försöka ta det här så kort som möjligt för mina knappar funkar inte helt ännu så det är väldigt jobbigt att skriva.

Dag 02 – din första kärlek
det var väl när man var jätteliten och gick på dagis typ, men det tycker inte jag riktigt räknas. sen i typ 3-5 var jag tillsammans med 2 killar, inte samtidigt då haha men dom hette mathias och joar, men det var väl inte särskilt seriöst så det räknas inte heller. men min första kärlek var nog i oktober-november 2010 då jag var tillsammans med en kille som heter simon som går i min klass. var helt sjukt kär i han i början, helt awesome kille. men ah, det höll bara i runt en månad. men han var iallafall min första kärlek.och numera är han min bäsavän.



Dag 03 – dina föräldrar
har en mamma och en pappa som de flesta lyckliga familjer, mer än så? nej har inget mer att säga. älskar mina föräldrar.

Dag 04 – vad du åt idag
frukost - macka & obo'y
lunch - nån äcklig fisk och potatis grejs i bamba som inte såg särsilt god ut så jag åt inget av det mer än en knäckemacka
middag - hemgjord pizza, muuums

Dag 05 – vad är kärlek?
kärlek är väl som a och ö, svart och vit ungefär. det går upp och ner, ibland känns allt som att man svävar, alltind känns awsome och man blir älskad, och älskar någon, det är underbart, lovar. men sen, när någon sviker, då känns det som att man aldrig har mått så dåligt förut, den känslan vill man inte uppleva, man vill bara försvinna. dock upplever nog alla den någon gång. så förklarar jag kärlek. som jag sa ska jag vara kortfattat.

Dag 06 – din dag
vaknade kvart i 7, gick upp, klädde på mig, sminkade mig och tog ut alla mina småflätor, käka frukost, kickade till skolan. hade några lektioner, fick tillbaka matteprovet och jag hade faktist ganska bra. för att vara mig då. slutade 12, åkte hem till pappa och insåg att han hade låst båda låsen och jag har bara nyckel till det nedre och han svarade inte när jag ringde så jag gick ut och luffade runt lite i annedal, gick till 4-gott och öpte en fet godispåse som tog slut på 1 timma. gick hem och väntade lite till och äntligen kom pappa. satte mig vid datorn och har suttit där tills nu typ, fotat lite. finns inget annat att göra. ska vara uppe sent idag så jag kan sova läääänge imorgon.

Dag 07 – något som gör dig ledsen
när patricia mår dåligt, eller när folk sviker..

Dag 08 – ett ögonblick
finns så sjukt många, kommer inte på något just nu, haha men det är svårt att säga ..

Dag 09 – din tro
jag tror inte på någonting, meningslöst enligt mig, helt okej om folk tror på någonting. men gud i mina ögon/ öron är bara påhitt, tyvär. och tror inte på andar, spöken eller någonting annat. så nej. finns inte i min värld.

Dag 10 – vad du hade på dig idag
gråa mjukis, röda srumpor, vitt linne, aprikos/lusrosa tröja, underkläder. bild finns några inlägg ner.

Dag 11 – dina syskon
har faktiskt inga syskon förutom 2 halvsyskon på pappas sida som är typ 30? träffar dom aldrig eller något så man an ju säga at jag är ända barnet, och det är skönt!

Dag 12 – vad du har i din väska
jag får typ inte plats med nånting annat än läxor, gympakläder om vi har idrott i skolan, smink har jag nästan alltid, halstabletter eller tuggumi, busskort, nycklar, osv..

Dag 13 – denna vecka
vi tar nästa vecka då.
måndag: baka/panta burkar till klassresan med nora.
tisdag: träning
onsdag: träning
torsdag: mathilda, /mathilda och patricia
fredag: mathilda sover hos mig i think
lördag: mathilda?
söndag: träning

Dag 14 – vad du wore dag
va?

Dag 15 – dina drömmar
orkar inte skriva.

Dag 16 – något som får dig att må bättre
säger bara en sak: patricia.

Dag 17 – ett favorit minne
ett av mina favorit minnen är helt klart den dagen i somras då jag och patricia var hos mormor och morfar och badade hela dagen, sprang runt och mobbade några killar, satt på altanen och drack oss fulla på läsk, tog massa bilder,hoppade mini studsmatta, låg nere på gräsmattan och bara snackade och skrattade. helt awesome.





Dag 18 – favorit låt
'crawl , teamo är 2 låtar som jag älskar, kanske inte jättenya, men jag gillar dom ändå-

Dag 19 – du beklagar
va? fattar inte riktigt, kan inte skriva sånt ..

Dag 20 – denna månad
inte så mycket kvar på denna månaden, men det jag skrev där uppe på '' denna veckan '' ?

Dag 21 – en annat ögonblick
orkar inte skriva ..

Dag 25 - något du saknar
när jag, nora, james och jasmine sov hos jasmine och var uppe hela natten och bara skrattade. åh gud, vill tillbaks till den kvällen/natten nununu! hände en del saker då också, men det var ändå helt sjukt kul. kommer aldrig glömma.





Dag 26 – något du älskar
sova över med patricia.

Dag 27 - någon du älskar
patricia, patricia, patricia.

Dag 28 – något som skrämmer dig
att allting har ett slut..

Dag 29 – din favoritplats
mormor och morfar, eller söderbärke.

Dag 30 – något som du missar
va?

Dag 31 – din mening med livet
lev varje dag som om det vore den sista. ungefär så, dock hade jag inte gått i skolan då, jag hade inte städat, inte gjort någonting sånt, men jag skulle önska, att jag kunde leva livet som om det var den sista dagen på jorden, då hade jag nog gjort väldigt, väldigt mycket!

Dag 32 - något som har påverkat dig
vet inte.

Dag 33- du för länge sedan
jag var väldigt väldigt väldigt liten, det är det ända jag kan säga, haha..

Dag 34 - någon du saknar
louise eriksson, den jag tillbringar somrarna med ♥

PUSS/MINNA ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!