valentines day

hello blogreaders.
jag fick igång datan, så i nästa inlägg så kommer jag ladda upp massa bilder, det gillar vi? :D
iallafall så har vi åkt massor med skidor idag.
först så åkte jag lite med mamma, men hon typ vred sitt knä, så hon kunde inte åka mer så vi åkte hem och käka lunch.
efter maten åkte jag, vega, vera och alice iväg tll backen igen och åkte tillsammans med gustav, hannes, wilma och ebba. sen blev jag så sjukt kall så jag åkte tillbaks till huset själv och nu sitter jag här och väntar på att några ska komma hem och vara lite sociala mot mig.
men ska ladda upp bilder nu.
glad alla hjärtans dag alla läsare!
hade besöks rekord idag också, 120 sidvisningar, grymt, fortsätt såhär!
puss/minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!