var tvungen att skriva av mig lite

jag är inte den tjejen som alla killar blir kär i, jag är inte perfekt. det är ingen, men vafan? jag är mig själv och jag skiter i vad alla andra säger. jag vet själv vad som är rätt och fel, det behöver inte ni tala om för mig för jag vet själv. ni kan inte förändra mig till att bli någon annan som jag inte är. visst, jag har fått höra att jag är översminkad och massa sån skit, men hur mycket ni än klagar så skiter jag fullständigt i eran åsikt. jag är medveten om hur jag ser ut och vad jag gör. slösa inte eran tid på massa patetiska kommentarer, sluta med erat skitsnack och lev livet, puss! /MINNA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!