vi 2 klarar allt tillsammans

kom nyss hem från att ha varit med patricia en liten stund.
haha det går verkligen inte att ha tråkigt med den bruden asså :)
först ringde hon mig och sa att jag skulle skynda mig ner till 4-gott, så jag sprang allt vad jag hade dit ner och mötte henne där.
gick in på hemköp och köpte en hallonsoda och en champis och satte oss på spårvagnshållplatsen och hade skitkul.
våran humor, omg xd
alla kollade på oss som om vi va helt dumma i huvet eller nåt.
kände oss som 2 fullisar..
missade 3 spårvagnar med mening bara för vi hade så kul där ;).
men till slut tog vi 2an till olivedal och så gick hon hem och jag fick tydligen inte följa med ;(
så jag tog spv hem.
ikväll blir det bara att chilla och titta på film typ.
juste, gissa vad jag fick av mamma när jag kom hem?
.... ett par rosa converse och en brownie! :D
aw, loveu mamii.
du är bäst.
puuuss/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!