2011 ♥

då var det 2011 då :)
kvällen var faktiskt roligare än jag trodde.
först var jag lite med mathilda och nora, va på majkens och bara hade allmänt tråkigt.
eller innan var jag och mathilda på gröna och hade lite kul med en julgran höhö (;
iallafall åkte jag till helge halv 8 och så åt vi massa god mat och så.
lekte lite med peders ipad och iphone4 också.
typ det roligaste som fanns att göra.
gick ut klockan 12 och kollade på fyrverkerierna också.
hjulade massa i snön och sånt,
och sen när vi gick tillbaks, jag ba '' min mobil är borta !!! ''
så jag fick panik och gick tillbaks och letade efter den, hittade den inte först, men helge ringde till den så ser jag hur det lyser i snön, :D
så det gick bra till slut ;)
gick tillbaks hem till helge och var där lite, sen gick jag och mamma hem från masthugget.
nu tvingar mamma mig att sova, men det kan hon glömma.
ska snart ladda upp bilder på vad jag köpte också.
har väldigt ont i magen nu måste jag erkänna haha.
men har inget mer att skriva nu,
men gott nytt år!
puss/minna ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!