åh,

asså gaaaaaaaah !
jag blir frustrerad på min dator!
först är den jätteseg och internet stängs ner hela tiden.
det står att det har kraschat,
då skaffar jag ett annat som ska vara jättebra och avinstallerar massa spel och sånt som jag inte använder så att det ska finnas massa plats.
men nu fungerar inte ljudet.
det står att man måste ladda ner en slags grejsimåjs och det har jag gjort .
funkar det tror ni?
nej!
asså gaaaaahh !
jag blir galen.
får be pappa eller mamma om hjälp sen.
fattar ingenting .
allt är på typ engelska .
okej, fattar, men dom är bättre ju, och jag orkar inte läsa typ 1000000000 sidor och sånt.

/patriiiiciiiiia

Kommentarer
Elsa ~

Veckans blogg ♥



Anmäl dig nu



Lycka till♥

2011-01-14 19:00:59
URL: http://oneblogbyelsa.blogg.se/
louise

nu när jag har ny blogg och allt tänkte jag att det alltid är bra ha en frågestund..

så du kanske kan slänga in en fråga, kram :)

2011-01-15 15:09:14
URL: http://louiseengelbrektson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!