bad day

hej bloggen.
dagen började med att jag vaknade 12 av att mathilda ringde mig, så snackade jag med henne till halv 1 ungefär.
skulle egentligen vara med henne, lova & elsa men när jag kom upp sa mamma att vi skulle åka till ikea så det blev inte så.
menmen vid halv 3 tiden åkte vi iväg, det ligger ju massa snöberg i hela göteborg fan,
och massa snö har smält så nu är det ett hav i typ hela gbg också?
iaf när vi nästan va framme så började det lysa massa grejer och så stg det i den här bil boken att man va tvungen att stanna och inte köra mer om just den grejen lös, så vi stanna där och precis där var det en bil verkstad så vi körde in där och ställde bilen där och ringde ärtan.
så kom hon och hämtade oss och så åkte vi och fikade på guldheds tornet.
blåbärspaj & champis, oh maaaaaj gaaaaaaaaad, ne skoja bara men det va jättegott.
sen åke vi hem och nu kommer ärtan snart igen så måste nog stänga av nu.
men ladar upp en outfit bild sen :)
imorgon börjar träningen och jag får äntligen träffa mina goa tjejor.
har sakat dom galet mycket!
jaja vi hörs imorgon.
puss //minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!