:(

hejhej
kom hem från skolan en stund sen.
det va rätt chill, först gick vi till en moské som låg typ vid axel dahlströms torg.
det va skitlångt, eller ja ganska iallafall.
gick över hela kyrkogården och är det bara jag som tycker att dom tyo aldrig tar slut? xd
det är rätt äckligt att det ligger döda människor under varje sån där sten ..
aja sitter bara och babblar nu ..
sen vid 9 eller nåt gick vi tillbaks till skolan och hade massa lektioner.
sista lektionen var elevens val och då har jag gymnastik, *happyface*
hade ringar och det är inte det roligaste men det duger ju :)
sen tog jag spv med gina och nu sitter jag här hemma och äter upp pappas godis ;$
busigt.
min lärare smsade mig förut och sa att det är kräksjuka i min trupp, och om man mår illa eller har ont i magen skulle man stanna hemma, och jag mår faktiskt lite illa och jag har ingen lust att bli sjuk igen.
så jag stannar hemma idag .. :(
blir pissed off på att inte kunna träna, eller jag träna igår men då gick det skit så ja.
men nu ska jag kolla facebook!

puss/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!