fuck youtube

chacha bloggen, minna här
haha ne skoja bara men nu sitter jag här och har tråkigt, var på ikea förut med mamma och helge, fick med mig ett nytt skrivbord och en säng hem :D
har suttit och försökt sätta ihop allting men lyckades bara med sängen ..
förstår mig inte på sånt där hahah.
skulle laddat upp massvis med bilder nu men det sket sig för jag hittar såklart inte usb sladden -.-
menmen, det kommer när jag hittar den.
tror jag ska sätta mig och kolla på en film och mysa lite med mig själv.
får se vilken det blir.
och om ni undrar varför det inte kommer upp någon dagens låt nuförtiden är det för att youtube vill inte funka.
eller det funkar ju, men det går inte att ladda upp videoklipp här på bloggen.
jaja
PUSS/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!