gott nytt 2011 coolingar

Hej, jag vet att jag är lite efter, men jag har inte haft tillgång till en data, men nu har jag det,
så nu säger jag det.
gott nytt år! :D
2011 kommer bli grymt haha
säger vi.
ja,
ni har läst mina nyårslöften? de som ja la upp förut för några dagarsen :D <3
men iaf.
jag är kärrrrrr..
i Veras iphone.
den är helt underbar!
jag har tagit 1000000 egopix med den ! :D
dom finns på facebook (y'
ni får nöja mer med 2 st =)
sen är jag kär i veras nyckelrings-ugg.
bild finns på fejan.
haha.
shiet va kul ja är.
jag & vera har bääääääst humor ever.
vi sitter bland annat i Veras rum och pratar som värsta bratarna ;)
grymt.
HAHA, jag älskar dig vera! ;D<3

duhjeartamig även fast du är 4 år äldre så kan man ha sjukt kul xd


nu kommer bilderna (;



kär i Veras iphone



kvällens outfit .

strumpor - new body
lackleggings - ingen aning, gina kanske ?
'' klänning '' - fick den av amanda, men köpt på H&M för längesen
örhängen - tyskland, kiel

ja, det va la det.
vi hörs sen.

/patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!