gröna bananer i rymden

chacha bloggen
haha skoja, men skolan idag gick rätt fort, louise älskling kom tillbaks efter att ha varit sjuk i 5 veckor, stackare!
har saknat henne sjukt mycket.
hade massa sega lektioner och vi slutade med idrott, fast jag är fortfarande lite sjuk och louise får inte vara med på typ 2 veckor till, så vi satt och snacka lite :)
sen stack jag och nora till majkens och det va bara vi där så vi satt där och lyssna musik typ, men joar och alfred kom sen och hade med sig ett stort jävla glasspaket som alfred satt där och åt upp och retade mig för jag ville ha :(
joakim och rikard och jacok kom också sen så jaa.
gjorde typ inget, dom stänger ju halv 5 så hon slängde ut oss då.
gick till turken sen och köpte lite godis och sen tog jag och nora spv hem.
nu sitter jag här och ska snart äta lite för är hungrig, ingen god mat i bamba idag ..
har inget mer att skriva, puss/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!