ⒽⓐⓟⓟⓨⓕⓐⒸⓔ

haha.
idag har jag inte gjort så mke.
värsta slappdan.
skola kl 8 :'o
börja med öhm .. venne , det va så längesen :)
sen va det rast säger vi och engelska och blabla.
våran lärare läser tsatsiki för oss ;d
haha.
kul va ?
sug på den ni ; - )
den kommer aldrig tillbaka.
jag längtar till sjuan.
då får man en egen mac från skolan.
asså kan terminen inte gå lite snabbare ?
raaaacerfart liksom?
imorgon har man en låååång dag framför sig .
hoppas jag orkar.
matteprov på typ morgonen,
fel är det musik klockan 20 i ett,
efter det gympa och sen slutar vi !
asså vi ska gå till 20 över 2 :o
det är det längsta vi går till.
men det är långt.
våran gympalärare blir heller inte särskillt glad om man kommer försent.
då får man en prick.
efter 3 prickar ringer han hem.
great,
jag har redan fått en, eftersom jag kom enhalvminut försent.
liiite överdrivet kanske.
vi hörs lite senare.
snart är det handboll på tv.
älskar sverige.
dom är mina hjältar och jag kommer alltid älska dom.

tack och adjö, fin miljö/  patricia

HAHAHA.
bertstil på den ;-)

 

 


Kommentarer
Anonym

sträng gympalärare? :o

2011-01-18 19:04:36
Alice

fin blogg! :)

2011-01-18 20:48:15
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!