hicket ♥

tjena bloggen
förlåt för sämsta uppdateringen men min dator har inte funkat och jag har inte haft tid.men nu är jag back on track igen :D. idag var det en chill dag i skolan som varje fredag är. slutar 12.20 och det gillar vi! det tråkiga är att vilda åker till mexico idag och är borta i 2 månader (!!!) shit, hur ska jag klara mig utan henne? men hon kommer ha det bra och det är huvudsaken ;). iallafall så gick jag och jasmine hem till henne efter skolan och gjorde ingenting typ, satt och skickade massa låtar till hennes mobil som är ny. och så tog vi massa bilder också som finns på hennes facebook, jasmine johansson. några av dom kommer nog upp här lite senare också. men nu är jag hemma och jag har inget att göra för patricia är med amanda så jaoo. blir nog mycket uppdatering ikväll för jag ska ta igen det som jag inte har gjort på några dagar. jaja har inget mer att skriva, puss/minna

old pic


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!