ikea

godmorgon bloggen
gick upp typ nu efter att ha legat i sängen i typ en halvtimma.
men sån är jag, går inte upp tidigt om jag verkligen inte behöver.
jaja ska äta frukost nu ohch fixa mig och allt sånt, sen klockan 3 kommer mamma och ärtan och hämtar mig och så åker vi till ikea.
jag håller ju på och gör om mitt rum hos mamma så vi ska köpa ny säng och nytt skrivbord (aa)
efter det ska jag antagligen vara med mathilda om det inte blir för sent.
längesen jag träffade min rumpnisse nu.
så ska bli sjukt kul o träffa henne.
vi hörs senare ikväll!
puss/minna


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!