lek&buslandet :D

idag vaknade jag halv 12 men låg kvar i sängen till typ kvart i 12, och så bara plingar det på dörren, så öppnar mamma och så kommer patricia, och jag ba '' hej xd '' för jag trodde inte hon skulle komma så tidigt.
men iallafall så gick jag upp, så plastade vi in hela mitt rum och började måla.
klockan typ 2 var vi färdiga och då ringde vi sarah och mathilda och så kom dom.
kl typ 3 skjutsade mamma oss till lek&bus landet.
i början var det askul, men sen tappade vi bort varandra hela tiden så ja ..
men vi träffade 4 asroliga killar x)
fast dom var elaka och sprutade sån här godis spray på oss :(
orkar ite berätta exakt vad vi gjorde men klockan 8 hämtade mamma oss igen och så skjutsade vi hem sarah och patricia och jag och mathilda åkte hem till mig.
gjorde varma mackor och låg på golvet och prutta och skratta :D
eller mathilda fes sönder, inte jag xd
kl halv 10 var hon tvungen att gå och nu har jag badat och lite sånt.
kunde inte ta bilder på lekobus för våra mobiler låg i skåpet, men jag har bilder från när jag och patricia målade så lägger upp dom i nästa inlägg.
pusshej/minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!