nyårslöften, skit i dom gamla som ja la upp förut ;)

# träna så jag blir mke starkare,
# bry mig mer om skolan
# sitta mindre vid datan
# få bättre kondition
# bli bättre i handboll, fäktning och sång
# göra mina läxor i tid
# äta mindre onyttiga grejer
# inte slösa så mke med mina pengar på onödiga grejer
# tänka först, agera sen
vi får väl se hur det går med det,
haha.
ett försök är det ju värt.
men om man heter patricia är det kanske lite svårt.
inte så bra på att hålla löften och såna grejer haha ;)
typiskt .
men somsagt, ett försök.
puss/patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!