rubrik saknas

Idag har jag inte gjort så mke, typ ingenting alls.
förutom skolan då ;)
rätt chill faktiskt.
hade sovmorgon, sen hade vi matte tror jag (!?)
jättekul, säger vi :)
engelskaglosgrejsförhör.
gillas för jag hade alla rätt .
JÄÄ.
duktig flicka :D
sen seeeeeeen så kl 12 hade vi bild .
blä.
lätt värsta ämnet!
men det gick väl.
skulle måla någonting som hade med pirater och göra.
min pirat blev jättegullig och såg ut som en trädgårdstomte med skägg och svärd.
sött va?
men ni får ingen bild.
surt för er ;)
kollade precis på top model.
nu ska jag nog ta och sätta mig och kolla på någon film.
för har ingen läxa imorgon så jag kan ta och slappna av lite iallafall.
känn er avundsjuka :o
eller kanske ska läsa lite?
isåfall blir det lite tsatsiki :'o
bara för att jag tycker han är gullig.

puss/patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!