sämsta uppdateringen nånsin

hej och förlåt för att jag/vi inte har bloggat på typ 3 dagar. men det känns som det inte är någon som läser, och vi får nästan aldrig några kommentarer. men vi ska försöka göra bloggen lite roligare, så ni får kommentera detta inlägget med saker ni vill att vi ska skriva om så det blir kul att läsa. vi ska också vara aktivare. jaja nu sitter jag bara här och babblar, igår sov patricia hos mig till idag, riktigt mysigt hade vi det. var ute i snön och tog massa bilder, dom får ni när jag kommer hem till mamma för kameran är där och jag är hos pappa. vi vaknade vid 9 tiden idag och gick upp och åt lite frukost, sen kom patricia på att hon hade glömt en sak hemma som är väldigt viktig så hon fick åka hem tidigare än hon skulle. när hon hade åkt fixade jag mig och så tog jag och mamma bilen och hämtade pappa och åkte sen till fenestra för vi skulle på ett möte där som alla som ska börja där har. pratade lite och sånt där, sen åkte jag och pappa hem till pappa och jag satte mig vid datan like always, och jag har suttit där ungefär hela tiden tills nu. riktig datanörd har jag blivit. gjorde en header förut som vi har nu, för när therese skulle sätta in en annan så blev det något fel så det såg helt damp ut. så fanny satte in denna som vi har nu. hon ska även fixa designen imorgon. mår riktigt dåligt nu. skitont i halsen och min näsa är helt täppt och så är jag jättetrött nu, skulle egentligen bara kunna somna nu, men det vill jag inte ;). tror inte jag kan träna imorgon heller, för jag vill inte bli sämre. måste gå till skolan på måndag för då kommer min älskade louise tillbaks som jag inte har träffat på en månad! :( saknar dig gumman. jaja kan inte ladda upp någon bild för jag mobilbloggar, orkar inte sätta mig vid den där idiotiska apparaten som ska föreställa en dator, ett av mina nyårslöften var att sitta vid datan mindre, det har jag i o för sig lyckats med eftersom jag inte har suttit vid datan på 3 hela dagar (!!) ovanligt för att vara minna .. jaja nu ska jag hitta på något och vara lite social mot min pappa. ha dt bra så syns vi imorgon! /Minna

Kommentarer
LINNEA

mycket bilder gillar man så lägg gärna in :D

2011-01-15 23:45:44
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!