sjuk -.-

godmorgon bloggen.
eller nä god förmiddag kanske man säger ;)
iallafall så mår jag ännu sämre idag än vad jag gjorde igår, så det blir ingen träning för min del idag /;
ska nog bara vara hemma och ta det lungt idag så jag blir bra tills imorgon.
inte för att jag orkar skolan då men inte för att verka pluggis eller nåt men hellre skolan än att sitta hemma och vara sjuk?
det tycker iaf jag.
bilder kommer senare idag när jag kommer hem till mamma.
har inget mer att skriva, kommer nog en outfit bild också då.
hörs senare.

puss/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!