ulricehamn

hej och förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var med anja och mathilda hela dagen.
kan berätta lite om min dag iaf,
var tvungen att gå upp halv 8, KILL ME!
för vi skulle till ulricehamn och åka skidor.
åkte upp till helge och alla dom vid 9, mötte upp ärtan och sen åkte vi.
när vi kom fram så såg man liten bit av backen och jag ba '' det va ju inte så många? ''
men sen när vi kom fram till själva skiduthyrningen och det dära så fattade jag varför det inte va några i backen, det va för att exakt alla stog i kö.
fick typ en chock när vi kom fram dit, det var typ 100 meters kö eller ngt sånt.
fick stå där i 1  1 halv timma för att få dom där jäkla liftkorten -.-
men vi kom fram till slut.
orkar inte berätta mer om det nu för jag är helt jävla död.
mamma kommer hem med pizza snart, guuud va gott :o
försökte ringa therese och fanny men det gick inte för dom sitter på tåget :/
aja orkar verkligen inte blogga mer nu,
ni får ha det jättebra så hörs vi imorgon.

//minna

Kommentarer
minna

hände ngt med texten ..

2011-01-07 18:59:33
URL: http://ttwiiniies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!