hinner göra ett snabbt morgon inlägg från ...

hinner göra ett snabbt morgon inlägg från mobilen, men tyvärr får ni dock ingen bild:( ao, livet kan vara hårt ibland. ;) nämen, det är för att min mobil inte vill kunna skicka mms efter den kom ut från lagning. :] iallafall, klockan halv 12 drar jag hemifrån och byter en av 3 klänningar jag fick av mamma igår, för den va lite trasig ;) sen, okej, beror väl lite på vad klockan är också antar jag, sticker jag och möter upp Jacquline, edvin, erik, kanske hugo och förhoppningsvis anna. :d<3 hör av mig ikv eller senare idag. annars blir det väl en annan dag HAHAHA. puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!