16.13

hejhej bloggen.
skolan idag rullade väl på som vanligt.
i morse stressade jag som fan med att fixa mig, vaknade 07.20 och vi börjar 8.
men jag skyndade mig och gick ner till mariaplan och mötte nicole, så tog vi 11 till sannaplan och gick upp till tyskan.
kom typ lite sent så satt alla där men inte våran lärare.
väntade där i typ 20 minuter, så gick 7orna och då gick jag och felicia tillbaks till vår skola och hade några sega lektioner, slutade med slöjd och då brukar jag egentligen gå hem, men idag hade vi som ska vara med i fair play trophy träning inför den.
jag är inte direkt något fotbolls proffs, mitt mål är att träffa bollen, så ja ni fattar .. x)
fick en boll på näsan också, det gjorde faktiskt ont, haha :(
aja nu skulle jag egentligen gå till träningen om typ 5 minuter, men jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, så trött är jag ..
och hur kul är det att sitta och göra ingenting i 3 timmar liksom?
ska bara chilla nu och äta en pan pizza för jag är skiiit hungrig.
kram/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!