19.06

hejhej. har precis ätit middag, och nu ska jag nog gå och ta en dusch. sen vet jag inte? ska gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar upp till skolan imorgon. efter skolan är det genrep inför rm som inte jag ska vara med på, för jag har ju inte tränat på typ 2 månader, så ja. men ska ju kolla på min älskade trupp. vi är grymma. updateringen imorgon kommer nog ligga på 0 för min del imorgon för först är det ju skola, och sen skol-if för vi ska öva inför volleyboll cupen. och den slutar 4 och d måste jag skynda mig hem somfan och äta och sen sticka till träningen som börjar 5. men jag kanske hinner morgonblogga och slänga in ett inlägg innan jag drar till träningen och sen när jag kommer hem. men jaja. hörs kanske senare. puss/minna ♥

Kommentarer
ROBIN HOOD

sv: aha okej :) - själv gillar jag nästan alla, tx björn kjellman, peter haberg, mikael bersbrant, joel kinnaman, helena af sandberg, susanne reuter osv :D

2011-03-28 20:48:17
URL: http://robinhoods.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!