1 dag & en månad tills patricia fyller tonåring. önskelistan är redan på gång ;)

jag har inte kommit på allt, men lite ;)
okejokej, lite&lite. ganska mycket och ganska dyra grejer. men det kommer säkert komma fler .. :$







linser, för dom som inte ser vad det är

kanske en konstig önskning, men jag önskar att sätta ''riktigt'' glas i mina såna glasögon.









• 







konstig bild, javet. James bond filmerna för er som inte fattar.







konstig bild, men det ska föreställa en spaweekend iaf ;)

det va det jag önskar mig och så önskar jag mig lite annat smått och gott, men som det inte fanns bilder på och sånt.
typ väska, ett läger och sånt ;)<3

puss/patricia






Kommentarer
Natalie, 13 år

Bortskämd?

Jag får ett presentkort och en tröja, resten fick jag jobba ihop själv

2011-08-15 09:51:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!