bake a cake

tjenare.  kom nyss innanför dörren från att ha varit hos jasmine. vi gjorde inte så mycket. bakade en sockerkaka och en kladdkaka som blev helt failade båda två haha.. skolan rullade väl på som vanligt. såg på film på so och no passen. gör soft, fast den var riktigt tråkig, men aja. snackade även lite med vilda på skyp, hela klassen då. hon är ju i mexico nu och har varit där i snart 2 månader. saknar henne. iallafall så sitter jag här nu och dunkar lite musik. min moster och mammas kompis är här nu, fast dom snackar bara massa vuxenprat och jag orkar inte med dom så det är rätt gött att bara sitta här inne. önskar att jag hade en nyckel så jag kunde låsa ut mamma också, men det har jag tyvärr inte, haha. men jag bloggar mer om en stund.
puss//minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!