bilderna kommer imorgon eller i övermorgon eller något ?

bilderna från stan som jag tog kommer imorgon eller i övermorgon, vet inte riktigt när jag hinner det.
förlåt att jag inte har kunnat blogga, men har för det första haft dataförbud och för det andra inte haft någon tillgång till data typ, för har varit ute så himla mycket dom senaste dagarna och nu när det är såhär fint väder har jag faktiskt ingen lust att vara inne och sitta och dega framför datan ?
framförallt inte på helgerna.
men minna har laddat upp alla bilder hon tog, vilket är bra, hon är sjukt bra på att uppdatera, vilket jag inte är tyvärr, men jag ska bättra mig och jag ska bli bättre. I promise.
men just nu har jag haft väldigt mycket att göra haha, typ är med folk och sånt ;)
ska stänga av datan nu, är rätt trött faktislt, men somsagt, bilderna kommer så fort jag kan :)



bilden är bara underbar ?
älskar den!
hörs imorgon kärleksbarn.

puss/patricia

Kommentarer
LINNEA

aha okej tack ;)<3

2011-03-27 10:20:40
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!