coca cola och spanish time :)

sitter med en burk coca cola och gör ingenting känns det som.
strax ska jag gå och ta ansiktsmask och fixa mig lite.
sen tar ja på mig pyamas och lägger mig och pluggar lite på det sista av spanskan.
kulkul.
fast gamla glosor så jag antar att det ska gå bra imorgon. :)
vi hade engelskaprov idag . alla rätt . duktig chey.
imorgon blir det minna och sova över hos Ulla :)
på lördag är det träning och vara med minna, amanda och elli.
kommer bli askul cheyer.
älskar er till 1000.
men ska faktiskt ta och dricka upp min coca cola och fixa mig nu.
ska lyssna på go musik från min ipod också.
mysmys.
min önskelista till min födelsedag är redan klar.
haha, tidig här vettni, jaja.
men vi hörs imorgon.
dålig kvalité. cambilder, men stå ut.
tagna idag. alldeles fääärska och gooaa.




kyyyss / patricia :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!