condeco

hejhej bloggish.
sitter här och messar med gustav för jag har så sjukt tråkigt. seriöst, det finns absolut ingenting att göra? blir väl att dejta datorn och tvn väldigt länge ikväll. det är ju final i melodifestivalen klockan 8. jag kollar inte på det i vanliga fall, men nu är det ju trots allt final. men jag kan berätta lite om min dag. jag och patricia vaknade 11. eller vi vaknade inte då, vaknade halv 7, men vi lyckades somna om. gick upp runt halv 12 och åt toast och drack smoothie. fixade oss och lite sånt. vid 20 i 2 stack vi till patricias träning som började 2. satt där och kollade på dom till halv 4. då gick jag, amanda och patricia ner till järntorget. vi är verkligen inte normala. seriöst, vilka går in på en porrklubb och skriker '' SHO BRE VAD HÄNDER YAO PEACE BRE '' ? minna & amanda ;). haha, riktigt goa brudar det där. iallafall så när vi kom fram till järntorget skulle vi ta 6an till olivedal, så vi går på och då skriker patricia och amanda till mig att det är 4 kontrollanter precis där vi går på, men det hör såklart inte jag så jag fortsätter in och så ser jag att det kommer 2 från varje håll, så jag typ hoppar över alla och springer ut igen, haha. men då kom 1an så vi tog den istället. fast då när vi kom fram dit skulle amanda typ till sin mormor, så då gick jag och patricia hem till mig och åt pizza. sen gick vi ner till condeco och fikade. hur dyrt som helst verkligen. rekomenderar er inte att gå dit, för det är inte ens gott och dyrt som fan. jaja, efter det gick vi in på hemköp för patricia skulle köpa 2 saker. sen var hon tvungen att gå hem så då gjorde jag också det, och nu sitter jag här. men vi hörs senare ikväll. slänger in en dagens fråga.
vilka ska se på melodifestivalen och vem hejar ni på? :)

PUSS/MINNA ♥

sommar och brun, åååååh.


Kommentarer
lisacorneliaa§

sv; aw tack sötnos! :)

2011-03-12 20:38:55
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!