drar nu . see you around ;)

drar nu. mamma kör.
bloggar nog när jag kommer hem om jag hinner, fast det kommer jag nog inte hinna om jag ska träffa felicia, fast det kanske inte blir så, har inte hört av henne .
får se.
jag och mamma tar en fika efter iaf , så är väl hemma vid halv 5 så jag kan packa och så, och därefter får vi se om det blir att träffa felicia.
annars blir det la chill till kvart över 7.
då bär det av till önnered, för då ska jag o amanda träna med sport.
ska bli riktigt roligt!
sen blir det till att småträna lite för mig själv här hemma.
duktig chey.
kanske att lägga sig i ett bad sen och fixa mig.
hur mysigt låter inte det ?
hur skönt som helst.
men nu har jag riktigt brottom.
vi hörs!
btw, jag saknar min mobil riktigt mycket.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!