drar upp till sången (:

sitter hemma och har precis ätit lite.
idag blir det stressigt.
ska skriva en text om sydafrika, och jag har faktiskt fullt upp just på måndagar, så tajmingen är ju inte direkt den bästa.
menmen, man får väl försöka göra det bästa av saken.
lyssnar på lite go musik och sjunger till, för strax ska jag dra upp till sången ;)<3
jätteskönt väder ute också, så jag slipper frysa på vägen upp dit, fast det är iofs inte särskillt långt upp.
men vi hörs väl lite senare tror ja, om jag hinner.
ska börja skriva på sydafrika nu och se hur långt jag hinner.
drar härifrån 10 över 3 i think.



snyggt jaojao.

puss

Kommentarer
almaaaa

har du en likadan ''mysdräkt'' som minna?

2011-03-21 17:28:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!