elli & amanda . göraordningsigheeeelg ! :)

idag i skolan har det bara planerats och planerats!
HAHA.
jag elli och amanda ska sova över hos elli helgen efter min födelsedag om det går och då ska vi fixa om mig inför fenestra :D
även fixa lite grejer till elli & amanda.
jag kanske ska klippa mig (okej, inte mycket, men ändå) öhm .. det va något mer, jo. skaffa nya kläder och accesoarer, och flera andra grejer.
kulkul.
elli, om du ser detta, så kommentera vad det va du ville att vi skulle blogga mer om och vad det mer va vi skulle ändra på!
amanda ska också kommentera om hon ser detta :D

men vi hörs sen, för nu börjar top model :D

puss/patricia


Kommentarer
amanda

hejsan hoppsan :D

vad ska jag kommentera? :P

det kommer bli roligt :D<3

2011-03-23 15:37:46
Elli

Åhh, Parisa det kommer bli skit snyggt glöm INTE mittbenan!!! :D Men ta mer kort och sånt xD Och skrev om eran vardag!!

2011-03-23 20:49:06
amanda

niiiiiice det kommer bliiii! :DDDD

2011-04-09 12:12:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!