fair play trophy

hejhej.
dagen började med att jag gick upp 06.20 och åt frukost, och sminkade mig snabbt för att jag skulle hinna.
gick ner och tog spårvagnen till skolan och jag kom typ en kvart för tidigt, och det är ovanligt ..
2 stycken var redan där så jag satte mig med dom.
till slut kom alla och då bar det av mot angered.
tog först 9an till angered centrum och sen en buss därifrån till lövgärdeskolan.
hade våran första match kl 10, och vi vann den med 2-1 (man räknar ihop målen som killarna och tjejerna gjorde tillsammans) mot karljohan.
sen spelade 2 andra lag och efter det var det bamba.
och fyfaan vilken äcklig mat det var asså..
korv och potatismos, det smakade verkligen skit.
våran bamba är typ som en resturang jämnfört med deras mat haha.
så jag, simon, atila, nora och annie gick till en affär som låg precis där brevid och köpte choklad :).
fast den var typ 2 månader gammal, men det mörkte vi inte förrän vi hade gått.
sen klockan kvart i 12 skulle vi spela våra 2 sista matcher.
det var bara 4 lag sammanlagt om ni undrar.
förlorade båda haha, men om man inte räknar ihop så vann vi tjejer med 1-0.
lövgärdeskolan var så jäkla råa.
om dom inte fick tag i bollen så typ knuffa dom in en i väggen eller höll fast en.
och domarna gjorde ju inte ett skit heller
liksom varför heter det fair play om dom inte bryr sig?
och dom va skiiit kaxiga sen när matchen va slut också.
blir bara lite irriterad..
men ja.
vi kom typ näst sist eller sist, men vi är bäst ändå :D.
när allt var slut gick vi in och bytte om och sen tog vi spv hem.
nu ska jag snart träffa mathilda.
skulle egentligen träffat patricia också, men hon kunde tydligen inte nu.
men det blir säkert mys.
nu ska jag äta något.
puss/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!