friday i'm in love

hejhej bloggen.
fredag idag, och det är = chill :). det är alltid lungt i skolan för vi har bara 3 lektioner + bamba. efter bamba klockan 12 ungefär slutar vi. skulle egentligen mött upp ronja utanför coop, men hon svarade inte på sms, så jag och nora gick till gubben och köpte godis istället. gick in på coop för jag skulle köpa annas present. jag och louise köper det tillsammans, ni får inte veta vad det är. inte för jag tror att anna läser bloggen, men man vet ju aldrig. louise kommer hit imorgon bitti någon gång och då fixar vi hennes present. sen på kvällen drar vi hem till anna och har tjejkväll med alla tjejer i klassen och sen sover vi där. så det kommer bli väldigt dålig update imorgon. ajm sårri..
men jag uppdaterar mycket ikväll för jag har inget att göra då. ska bara ta det lungt och äta massor med skit hihi :). mathilda skulle egentligen sovit här, men hon fick typ inte eller nåt. jag kunde inte vara hos jasmine längre heller för hon skulle till stan och jag orkade inte följa med. så jag gick hem och kom hem alldeles nyss. men ah. ni får ha det bäst så hörs vi senare.
puss, loveya//MINNA ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!